Inloggen - Registreer  

Customer Service Medewerker

Status Pro - Amsterdam
Als Customer Service Medewerker kom je te werken bij een General Sales en Service Agent die op basis van exclusiviteit de beschikbare vrachtruimte verkoopt voor verschillende airlines. Dit doet onze opdrachtgever in ongeveer
- Volledige vacature bekijken

Terug

Customer Service medewerker

CEVA Logistics - via Nederland Vacature - Schiphol-Rijk - 01-05-2024 Naar vacature  

CEVA Logistics | Schipol

Wij vragen

40 uur
MBO, HBO
Reguliere baan
Je bent woonachtig in Nederland

Wij bieden

min € 2626,10 – max € 3609,74
Een uitdagende functie bij de Nr 3 Wereldspeler binnen de logistiek
Een hele gezellige en informele werksfeer, waarbij lijnen erg kort zijn.
Veel ontwikkelingsmogelijkheden om zelf verder te groeien binnen de organisatie

Waarom onze organisatie

Dare to Grow! CEVA Logistics is een geweldige plek om je talent te ontwikkelen.
De mogelijkheden om je eigen carrière pad te bewandelen zijn eindeloos binnen CEVA Logistics
Samenwerken en respect zijn belangrijk in onze organisatie, een goede sfeer is het uitgangspunt.

Onze recruiter

Team Recruitment Benelux

Taken en verantwoordelijkheden

DE ROL
Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde en klantgerichte Customer Service Agent op onze Air Export afdeling in Schiphol-Rijk. Als eerste contactpersoon voor onze exportklanten speel je een cruciale rol in het leveren van uitzonderlijke service en het efficiënt oplossen van vragen en problemen. De ideale kandidaat beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, een sterk probleemoplossend vermogen en een passie voor het leveren van uitstekende klantervaringen.

 
WAT GA JE DOEN?

Als Customer Service Agent zijn je belangrijkste verantwoordelijkheden:
Uitstekende klantenservice bieden door vragen, problemen en klachten van klanten snel en professioneel te behandelen via verschillende kanalen (telefoon, e-mail, chat), volgens vastgestelde procedures en serviceovereenkomsten (SLA's);

Opbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties, zorgen voor klanttevredenheid en -loyaliteit;
Gebruikmaken van actieve luistervaardigheden om de behoeften van klanten te begrijpen en nauwkeurige informatie, aanbevelingen en oplossingen te bieden;

Alle interacties met klanten, transacties en klachten nauwkeurig en grondig documenteren in het aangewezen klantrelatiebeheersysteem;
Samenwerken met het operationele team om informatie te verzamelen, tijdig oplossingen te bieden en complexe problemen met klanten te escaleren;
Voldoen aan individuele en teamprestatiedoelen, waaronder klanttevredenheidsbeoordelingen, responstijden en oplossingspercentages;
Verandering omarmen, comfort vinden buiten de eigen grenzen in een snelle omgeving die snel denken en snel handelen vereist, en optreden als rolmodel voor collega's.

Je werkt in een team met andere Customer Service collega’s. Jouw leidinggevende is de Customer Service Air Export Supervisor. De werktijden zijn van maandag t/m vrijdag, van 08:00-16:30 uur en van 09:00-17:30 uur. In het begin van je dienstverband werk je alle dagen op kantoor. Na jouw inwerkperiode en wanneer je naar behoren presteert, is er de mogelijkheid om twee dagen thuis te werken (bij een fulltime dienstverband, conform CEVA beleid).

 
WAT ZOEKEN WE?

Je brengt de volgende kennis en ervaring mee:
Minimaal 3 jaar relevante ervaring met klantenservice in een dynamische en snelle omgeving;
Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden, met het vermogen om complexe informatie duidelijk en beknopt over te brengen;
Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
Operationele ervaring binnen luchtvracht of logistiek is een pré;
Empathie en geduld om de zorgen van de klanten te begrijpen en passende oplossingen te bieden;
Sterke probleemoplossende en besluitvaardige vaardigheden om problemen van klanten effectief op te lossen;
Taak- en oplossingsgerichtheid, in staat om onder druk te werken in een dynamische en snel veranderende omgeving.
meer...

Terug - Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van CEVA Logistics
Meer Customer Service medewerker vacatures

Gerelateerde vacatures aan Customer Service medewerker

Customer Service Medewerker

Status Pro - Schiphol-Rijk
Als Customer Service Medewerker kom je te werken bij een General Sales en Service Agent die op basis van exclusiviteit de beschikbare vrachtruimte verkoopt voor verschillende airlines. Dit doet onze opdrachtgever in ongeveer
- Volledige vacature bekijken

Customer Service Medewerker

Status Pro - Schiphol-Rijk
Als Customer Service Medewerker kom je te werken bij een General Sales en Service Agent die op basis van exclusiviteit de beschikbare vrachtruimte verkoopt voor verschillende airlines. Dit doet onze opdrachtgever in ongeveer
- Volledige vacature bekijken

Customer Service Medewerker

Status Pro - Schiphol
Als Customer Service Medewerker kom je te werken bij een General Sales en Service Agent die op basis van exclusiviteit de beschikbare vrachtruimte verkoopt voor verschillende airlines. Dit doet onze opdrachtgever in ongeveer
- Volledige vacature bekijken

Customer Service Medewerker

Status Pro - Schiphol
Als Customer Service Medewerker kom je te werken bij een General Sales en Service Agent die op basis van exclusiviteit de beschikbare vrachtruimte verkoopt voor verschillende airlines. Dit doet onze opdrachtgever in ongeveer
- Volledige vacature bekijken