Inloggen - Registreer  

Administratief HR medewerker

Olympia - Zeewolde
Wat ga je doen?Als Administratief HR Medewerker ben je verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:Het up-to-date houden van personeelsdossiers;het beantwoorden van vragen van de medewerkers;het plannen van interne
- Volledige vacature bekijken

Terug

Administratief Medewerker

Start People - Odijk - 04-05-2024 Naar vacature  

Ben jij secuur, proactief en voel jij verantwoordelijkheid over je werkzaamheden? Dan zijn wij op zoek naar jou!
We zijn op zoek naar een administratief medewerker voor het serviceloket die deel uitmaakt van het team Facilitair Services bij de politie in Driebergen/Odijk. In eerste instantie zal je ingezet worden voor een project wat zich bezighoudt met de nieuwe toegangspassen voor de Landelijke Eenheid en met legitimatiebewijzen.

Daarnaast is het team verantwoordelijk voor uitgiftes van passen van in totaal bijna 60 panden van het Politiedienstencentrum en Politie Midden Nederland. Ben jij die administratieve topper die ervan houdt de administratie op orde te hebben? Heb je een dienstverlenende instelling en vind je het leuk om binnen het team ook de andere collega’s te helpen als dat nodig is? Dan zien we jouw reactie graag tegemoet!

Vakinhoudelijke taken:
  • Autorisaties verlenen op toegangspassen;
  • Planon verzoeken oppakken;
  • Incidenteel wijzigen van nieuwe of bestaande toegangsprofielen;
  • Maken van nieuwe toegangsprofielen;
  • Oplossen storingen (administratief);
  • Uitdraaien van rapportages;
  • Opschonen van het toegangscontrole systeem;
  • Mailbox en binnenkomende telefoonverkeer beantwoorden.

Wat we je bieden

  • Een werkweek van 32-36 uur (fulltime).
  • Een bruto uurloon tussen de €14,44-€22,67.
  • Een wekelijks of 4-wekelijkse uitbetaling van jouw loon.
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% die één keer per jaar uitgekeerd wordt.
  • Een bepaalde tijd contract van 6 maanden o.b.v. detacheren.
  • De politie hanteert de volgende reiskostenvergoeding: €0,19 cent per kilometer (geen parkeerkosten) €0,19 cent met de fiets óf 100% OV-kosten o.b.v. 2e klasse.
  • Persoonlijke begeleiding door ervaren en enthousiaste recruiters & HR-Consultants.
  • Een opbouw van vakantiedagen bij een fulltime dienstverband van 10,92%.
  • Een bijdrage aan jouw persoonlijke ontwikkeling d.m.v. trainingen via de online RGF Academy.
  • Aanvullende informatie:
Een betrouwbaarheidsonderzoek (BO) maakt onderdeel uit van het selectieproces.
Iedereen die bij de politie werk moet aan kunnen tonen betrouwbaar en integer te zijn. Daarom word jij gescreend alvorens je via Start People bij de politie gaat werken. Afhankelijk van je functie varieert het onderzoek van een persoonlijk gesprek, het controleren van je eventuele voorgeschiedenis met politie en justitie, tot gesprekken met mensen om je heen.

Functie-eisen

Jij bent proactief en communicatief sterk. Je bent nauwkeurig, houd je overzicht en je blijft de juiste prioriteiten stellen. Je werkt secuur en bent je bewust van je verantwoordelijkheden.

Verder beschik je over:
  • Je hebt MBO-3 werk- en denkniveau;
  • Je kunt accuraat, punctueel en precies werken:
  • Je hebt affiniteit met administratieve werkzaamheden.

Over het bedrijf

Je gaat werken voor het Team Bedrijfsadministratie binnen de dienst Facility Management. We zijn op zoek naar een administratief medewerker voor het serviceloket die deel uitmaakt van het team Facilitair Services in Driebergen/Odijk, de werklocatie is in Odijk, met nabije steden zoals Utrecht en Den Bosch. In eerste instantie zal je ingezet worden voor een project wat zich bezighoudt met legitimatiebewijzen. Wij zijn op zoek naar iemand voor 36 uur per week, maar 32 is ook bespreekbaar. Tevens is het ook mogelijk om 4 dagen 9 uur te werken. Hierbij geniet de voorkeur dat er geen vrij genomen wordt op woensdag of vrijdag. Je werkt tijdens kantoortijden tussen 07.00 uur en 16.30 uur.

meer...

Terug - Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Start People

Gerelateerde vacatures aan Administratief Medewerker

Administratief medewerker

Tempo - Nijkerk
Toon jij graag initiatief en vind je het leuk om met cijfers te werken? Ben je voor langere tijd beschikbaar en zoek je een leuke werkplek met gezellige collega's? Pak deze kans dan aan om binnen een dynamische werkomgeving
- Volledige vacature bekijken

Administratief HR medewerker

Olympia - Zeewolde
Wat ga je doen?Als Administratief HR Medewerker ben je verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden: Het up-to-date houden van personeelsdossiers; het beantwoorden van vragen van de medewerkers; het plannen van interne
- Volledige vacature bekijken

Administratief HR medewerker

Olympia - Zeewolde
Wat ga je doen?Als Administratief HR Medewerker ben je verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden: Het up-to-date houden van personeelsdossiers; het beantwoorden van vragen van de medewerkers; het plannen van interne
- Volledige vacature bekijken

Administratief HR medewerker

Olympia - Zeewolde
Wat ga je doen?Als Administratief HR Medewerker ben je verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:Het up-to-date houden van personeelsdossiers;het beantwoorden van vragen van de medewerkers;het plannen van interne
- Volledige vacature bekijken