Inloggen - Registreer  

Sr. Online Marketing Adviseur 32-36 uur Korian

Hestia Zorg - Arnhem
Ben jij een energieke, positieve en daadkrachtige adviseur, met passie voor het online marketing vak? Iemand die graag verantwoordelijkheid draagt, goed is in multitasken en de nodige ervaring op marketing- en
- Volledige vacature bekijken

Terug

Klachtenfunctionaris 8 uur Korian

Korian - Arnhem - 07-05-2024 Naar vacature  

  • Klachtenfunctionaris | 8 uur | Korian Nederland
Klachtenfunctionaris | 8 uur | Korian Nederland
Jouw werkplek
Korian
Korian Nederland, onderdeel van de Europese Clariane Groep, is sinds enige jaren in Nederland actief met de zorgconcepten Dores Herstelzorg, Hestia Zorg, Het Gouden Hart, Rosorum en Stepping Stones. Ouderenzorg met premium service en comfort vanuit ruim 56 kleinschalige locaties waarin levensgeluk voorop staat vanuit onze visie op positive care.

Met innovatieve woon-/ zorgconcepten alsmede herstelzorg dragen we bij aan het vormgeven van toekomstbestendige (ouderen)zorg. Klantgerichtheid, keuzevrijheid, kleinschaligheid en kwaliteit zijn kernbegrippen.

Omdat leren en ontwikkelen voor ons belangrijk is hebben wij een vacature voor een ervaren en onafhankelijke
Klachtenfunctionaris | 8 uur per week.
In de forse dynamiek van de sector, ons groeiende netwerk van (zorg)villa’s en residenties waar positieve en persoonsgerichte zorg wordt geboden én ook de interne uitdagingen binnen de internationale en Nederlandse organisatie kun jij de organisatie helpen om te leren van signalen van onvrede. Dit doe jij door het onafhankelijk, cliëntgericht en laagdrempelig opvangen van cliënten, hun naasten en/of wettelijke vertegenwoordigers die een klacht hebben over de kwaliteit van zorg, wonen en welzijn.

Jouw werkzaamheden

Als Klachtenfunctionaris binnen Korian Nederland:
Is jouw doel een effectieve oplossing tussen cliënt en zorgaanbieder bij klachten te vinden en de relatie te herstellen
je helpt de organisatie om van klachten te leren en deze te voorkomen. Daarmee verbeter je de kwaliteit van zorg
je bent een volwaardig gesprekspartner voor medewerkers, management en directie
je hebt frequent afstemming met het lijnmanagement en de afdeling Kwaliteit
je informeert de CCR (centrale cliëntenraad) en de RvC regelmatig over trends en de afhandeling van klachten en ook met de CVP is er overleg
je visie op kwaliteit van zorg en dienstverlening sluit naadloos aan bij die van Korian en je weet deze inspirerend toe te lichten en uit te dragen binnen en buiten de organisatie.

Omdat Korian een landelijke organisatie is heb je regelmatig een afspraak bij een van de (zorg)locaties of op de kantoorlocaties in Arnhem en Hilversum. Een groot deel van je werkzaamheden kun je vanuit huis (telefonisch en via Teams) doen.

Korian Nederland werkt met een klachtenreglement dat gebaseerd is op de door ActiZ en LOC opgestelde modelregeling en volgt de beroepscode van de VKIG.

Ons aanbod
Je bent onderdeel van een waarde gedreven organisatie.
Vertrouwen
is onze verbinding,
Initiatief
is onze kracht en
Verantwoordelijkheid
is onze taak.
Jaarcontract voor 8 uur per week met de intentie tot een langdurige samenwerking
Salaris van €3418,94 tot max. €4906,49 per maand op basis van 36 uur per week (volgens FWG55 cao VVT)
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 8% vakantietoeslag, 8,33 % eindejaarsuitkering, fietsplan, pensioenfonds Zorg & Welzijn en collectiviteitskorting op verschillende aanvullende verzekeringen

Ontwikkel-, trainings- en opleidingsmogelijkheden
Voor een laptop wordt gezorgd en je krijgt een telefoonregeling Bring Your Own Device
Flinke kortingen op o.a. mode, elektronica en dagjes uit met de Korian Benefits at Work
Doorgroeimogelijkheden binnen een internationale ouderenzorgorganisatie
Jouw profiel
HBO denk- en werkniveau en meerjarige aantoonbare ervaring in deze functie in de (ouderen)zorg
Kennis van tactisch en strategisch beleid, richtlijnen en procedures inzake klachtenmanagement
Brede kennis van wet- en regelgeving op het gebied van klachtenmanagement
De vaardigheid om vlot en goed kennis van (ontwikkelingen binnen) de organisatie te verwerven en een intern netwerk op te bouwen
Actuele kennis en aantoonbare ervaring in het primair proces binnen de (ouderen)zorg is een pre evenals ervaring met veranderprocessen binnen een dergelijke organisatie

Je bent organisatie sensitief, hebt excellente mensenkennis en sociale vaardigheden, mensen vinden het fijn met je in gesprek te zijn en voelen zich door jou begrepen, maar accepteren het ook van je wanneer je een ander perspectief belicht

Je bent een meester in het voeren en leiden van complexe gesprekken waarbij emoties vaak een rol spelen. Je weet mensen met respect en empathie te benaderen, bent geduldig maar ook gedreven en doelgericht. Je weet goed te begrenzen wanneer de situatie daarom vraagt

Je bent resultaatgericht en streeft ernaar om voor alle betrokkenen de klacht zo goed mogelijk op te lossen
Je gespreksverslagen laten je uitstekende schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal zien
Je bent flexibel en realiseert je dat een snelle reactie op een klacht van belang is voor de afhandeling. Dat maakt dat je goed bereikbaar bent (wellicht ook een keertje ’s avonds een telefoongesprek voert) en dat je de uren die voor deze functie staan zo functioneel mogelijk inzet (verdeeld over meerdere weekdagen), waarbij je je eigen grenzen goed weet te bewaken

Je bent integer en hebt een duidelijk moreel kompas, uiteraard zijn je (eventuele) andere werkzaamheden verenigbaar met deze functie en komt je onafhankelijkheid nooit in het geding.

Verder voel jij je senang in een omgeving die volop in beweging is en ben je op je plek binnen een ondernemende en dynamische (internationale) omgeving waar volop gebouwd wordt en veranderingen niet worden geschuwd. Je beweegt graag mee, denkt in mogelijkheden en blijft tegelijkertijd realistisch.

Meer informatie
Voor vragen over het proces kan er contact worden opgenomen met een van onze recruiters via 085- 8087099 of via
. Voor meer inhoudelijke informatie over deze functie kun je contact opnemen met Astrid-Odile de Visser, Algemeen Directeur. Je kunt haar bereiken via Mariska Blankestijn, directie assistent, op 06-14746445 of

meer...

Terug - Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Korian

Gerelateerde vacatures aan Klachtenfunctionaris 8 uur Korian

Verzorgende IG nachtdienst

Korian Nederland - Arnhem
Jouw functie Als Verzorgende IG in de nachtdienst ben jij voor onze bewoners van onschatbare waarde, iedere nacht! Met je warme persoonlijkheid ben je gericht op échte aandacht in de nachtelijke uren wanneer deze aandacht
- Volledige vacature bekijken

Verzorgende IG nachtdienst

Korian Nederland - Arnhem
Jouw functie Als Verzorgende IG in de nachtdienst ben jij voor onze bewoners van onschatbare waarde, iedere nacht! Met je warme persoonlijkheid ben je gericht op échte aandacht in de nachtelijke uren wanneer deze aandacht
- Volledige vacature bekijken

Verzorgende IG

Korian Nederland - Arnhem
Jouw functie Als Verzorgende IG ben jij voor onze bewoners van onschatbare waarde, iedere dag! Met je warme persoonlijkheid ben je gericht op échte aandacht. Met jouw uitstekende observatievermogen merk je zelfs de kleinste
- Volledige vacature bekijken

Recruiter 24

Hestia Zorg - Arnhem
Hoe ziet jouw baan als Recruiter eruit?Als recruiter binnen Korianben jij dé verbindende schakel! Je adviseert en informeert de Locatiemanagers over de mogelijkheden om de juiste kandidaten voorze te vinden én te binden.
- Volledige vacature bekijken