Administratief medewerker accountmanagement 24
RIBW K/AM - Haarlem
business Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en proactieve collega op de afdeling accountmanagementWat ga je doenIn deze functie ben je verantwoordelijk voor een vlekkeloze organisatorische en administratieve - Volledige vacature bekijken
Terug
Administratief medewerker (24 upw, vast, hybride) deels thuis
Onze klant is RIBW K/AM, een zorginstelling.
Dienstverband:
Vast
Werkweek:
24 uur
Salaris:
Afhankelijk van kennis en ervaring
Locatie:
Haarlem - deels thuis.
Referentie:
6225
Datum:
29 april 2024
Vacant:
7 dagen
Status:
open
Introductie
Ben jij een administratieve duizendpoot? Iemand die alsAdministratief Medewerker
zich snel nieuwe systemen eigen kan maken en accuraat is? Ben je daarnaast klantgericht, zelfstandig en kun je goed samenwerken?
Ja? Dan zijn we op zoek naar jou! Reageer snel op deze parttime functie.
Organisatie
Onze klant is RIBW K/AM, een zorginstelling.Functie
In deze functie ben je verantwoordelijk voor een vlekkeloze organisatorische en administratieve ondersteuning van de accountmanager. Je support hem waar nodig op administratief gebied en zorgt ervoor dat, met goede coördinatie, de werkzaamheden op zijn best administratief afgewikkeld kunnen worden. De volgende taken zijn aan jou toebedeeld:- het faciliteren van aanbestedingsprocessen;
- het coördineren van communicatie tussen de accountmanager, het interne bedrijf en de opdrachtgevers;
- het aanvragen van subsidies en het tijdig indienen van bijbehorende rapportages;
- het beheren van het gehele ondersteunende administratieve proces bij aanbestedingen, inclusief deadlines bewaken en planningen beheren;
- als eerste aanspreekpunt dienen voor klanten die de accountmanager willen spreken;
- het verstrekken van eerstelijns reacties op dagelijkse vragen, e-mails en correspondentie;
- het opstellen van rapportages voor het directieteam.
Functie-eisen
Jij bent in het bezit van of hebt ervaring met:- minimaal een MBO niv. 4 opleiding, bij voorkeur richting administratie of daaraan gerelateerd;
- minimaal 1 jaar werkervaring in een soortgelijke rol;
- ervaring met aanbestedingsportals, zoals Negometrix of TenderNed. Dit geldt als een grote pre;
- kennis en ervaring met diverse digitale systemen.
De volgende persoonskenmerken passen bij jou:
organisatiesensitiviteit, integer, betrokken, prettig, hands-on, communicatief zeer vaardig, uitstekend in Nederlandse taal, vriendelijk en resultaatgericht.
Voldoe je niet aan alle eisen? Twijfel niet en solliciteer! Ik wil met iedereen, bij interesse, erover in gesprek gaan.
Aanbod
Onze klant, RIBW K/AM biedt het volgende arbeidsvoorwaardenpaket:
- een functie voor van 24 uur per week; tijdelijk contract met optie voor vast dienstverband
- salarisindicatie van € 2387,- tot € 3541,- bruto per maand op basis van 36 uur
- Daarnaast profiteer je van een ruime verlofregeling en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een 13e maand, de mogelijkheid tot het inkopen van extra verlofdagen en een fietsenplan.
- Uiteraard neem je deel aan hun pensioenregeling, en we voorzien in een reiskostenregeling;
- startdatum: in overleg zo snel mogelijk;
- hybride werken in overleg zeker mogelijk;
- gratis parkeren, goede bereikbaarheid met het OV en goede voorzieningen in de omgeving
- 35 vakantiedagen en feestdagen, 8% vakantiegeld, premievrije pensioenregeling en een prestatiebonus
Deze vacature wordt exclusief verzorgd door Astorium. Het direct benaderen van onze klant door W&S bureaus of kandidaten wordt door onze klant niet op prijs gesteld.
meer...Terug - Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van Astorium
Gerelateerde vacatures aan Administratief medewerker (24 upw, vast, hybride) deels thuis
Klantenservice Medewerker ABN AMRO (Hybride)
Yource - Haarlem
Wat ga jij doen?Jij gaat aan de slag als Klantenservice Medewerker voor de ABN AMRO in Amsterdam, Nijmegen of Breda. Jij barst van enthousiasme en jij ziet jezelf ook doorgroeien binnen ABN AMRO. Jij vindt het prettig om - Volledige vacature bekijken
SPOED hybride klantenservice medewerker
JAM - Hoofddorp
Wat ga je doen? In de rol van Hybride klantenservice medewerker ga je aan de slag bij een mediabedrijf in Hoofddorp. Ze beheren media zoals tijdschriften, kranten, podcasts, radiostations en apps. Ze zijn van alle markten - Volledige vacature bekijken
Financieel administratief medewerker
Antenna - Nieuw-Vennep
Functieomschrijving Samen met de financieel manager ben jij in deze rol verantwoordelijk voor de financiële administratie! Afhankelijk van jouw ervaring, kun jij je werkzaamheden uitbreiden als financieel administratief - Volledige vacature bekijken
Kindergarden - Haarlem
Kindergarden is onderdeel van Bright Horizons Family Solutions, wereldwijd één van de grootste spelers op het terrein van familie oplossingen. Bright Horizons is beursgenoteerd aan de NYSE en onder meer actief in de - Volledige vacature bekijken