Inloggen - Registreer  

Terug

Medewerker Inkoop Administratie

Rivieramaison - Amsterdam - 07-05-2024 Naar vacature  

Buying - Headquarters
Vacature details
Solliciteren

Functieomschrijving

Wie zijn wij

Rivièra Maison is een Nederlands interieurmerk met een eigen signatuur; origineel en exclusief. Met een brede collectie meubels, accessoires en jaarlijks meerdere seizoencollecties creëren wij een warme woonsfeer waarbij alles draait om het creëren van het "ultieme thuisgevoel".

Rivièra Maison heeft zich ontwikkeld tot een sterk merk met meer dan 600 verkooppunten wereldwijd; eigen winkels, shop in shops en als (inter)nationale groothandel. Met veel passie en enthousiasme is ons team geïnspireerd om onze missie om het merk te laten groeien te realiseren.

Jouw rol

Jouw rol als medewerker inkoopadministratie brengt veel verantwoordelijkheden met zich mee, want deze rol is cruciaal voor de goede samenwerking van de afdeling en het bedrijf als geheel. Zo ben jij verantwoordelijk voor een tijdige en nauwkeurige administratie van het inkoopproces van accessoires door Rivièra Maison. Dit houdt in het maken en plaatsen van bestellingen en de daarmee samenhangende werkzaamheden. Je communiceert constructief met partners en zorgt voor een perfecte productadministratie in onze systemen. Nauwkeurig en datagedreven werken zit in jouw DNA. Je rapporteert aan onze Senior Buyer Accessoires en werkt nauw samen met onze verschillende afdelingen, agenten en leveranciers. Wij vinden het fijn als jij meedenkt over de optimalisatie van het inkoopproces.

Onze ideale kandidaat:

  • Diploma op MBO-niveau;
  • Uitgebreide kennis van Excel; 
  • Kennis van Beeyond / Agresso is een pré;
  • Ongeveer 2 jaar relevante ervaring in een inkoopfunctie;
  • Jij kunt meerdere deadlines hanteren;
  • Vloeiend in het Nederlands en Engels;
  • Je bent georganiseerd en gaat nauwkeurig te werken.

Vereisten

Wat bieden wij jou

Natuurlijk vertellen wij je graag nog meer over deze rol, maar wat levert het je op:
een werkplek met een huiselijke sfeer op ons kantoor in Amsterdam;
wij bieden jou de mogelijkheid om gedeeltelijk huis te kunnen werken;
20% op onze hele collectie;
wij bieden jou een korting op een zorgpremie bij CZ;
omdat wij samenwerken met FiscFree kunnen wij jou korting aanbieden op een voorzien van een mooie fiets naar keuze;
gezellige borrels en andere leuke attenties;
dagelijks een vers bereide lunch voor een aantrekkelijk tarief op de hoofdkantoor.
meer...

Terug - Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Rivieramaison
Meer Medewerker Inkoop Administratie vacatures

Gerelateerde vacatures aan Medewerker Inkoop Administratie

Medewerker Servicedesk ICT

ARTO Recruitment - Amsterdam
WAT GA JE DOEN? Als Medewerker Servicedesk ICT kom je te werken binnen het IT team, bestaande uit 25 collega’s. Je werkt samen met drie collega's van de servicedesk op het hoofdkantoor in Amsterdam. Samen bouwen jullie
- Volledige vacature bekijken

Administratief medewerker (inkoop)

Eminent Groep - Amsterdam
Als administratief medewerker bij onze inkoopafdeling ben je verantwoordelijk voor verschillende administratieve taken, waaronder het voorbereiden en opstellen van inkoopcontracten, digitale archivering van offertes,
- Volledige vacature bekijken

Administratief medewerker Inkoop (24 - 40 uur)

Eminent Groep - Amsterdam
Wij zijn voor een goede relatie van ons op zoek naar een enthousiaste administratief medewerker inkoop om ons inkoopteam te versterken. Als administratief medewerker inkoop ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van
- Volledige vacature bekijken