Inloggen - Registreer  

Allround juridisch adviseur

Maandag - Lelystad
Over de functieBinnen deze opdracht ben je samen met het cluster juridisch advies verantwoordelijk voor de algemene juridische advisering aan de organisatie vooral bij grote, complexe en/of politiek gevoelige dossiers,
- Volledige vacature bekijken

Terug

Inkoop adviseur

Carriere.nu - Noordoostpolder - 28-04-2024 Naar vacature  

Gemeente Noordoostpolder, Emmeloord •
24 dagen geleden
Fulltime / parttime
Fulltime
Educatie
HBO
Carrièreniveau
Senior (ervaren)
Industry
Overheid
Vertical
Inkoop

Aantal uren: 32 I max. € 5.621,- bij 36 uur (schaal 10A) I contract tijdelijk/vast I IKB 17,05%

Dit ga je doen
Als adviseur inkoop begeleid en neem je deel aan diverse inkoop- en aanbestedingsprojecten. Je functioneert als vraagbaak voor je collega’s op het terrein van inkoop en aanbestedingsrecht in het algemeen en je geeft hoogwaardig en praktische adviezen in inkoop- en aanbestedingsvraagstukken. Daarnaast lever je een belangrijke bijdrage aan het professionaliseren van de inkoopfunctie binnen de gemeente.

Dit is het cluster

De functie is ondergebracht binnen het cluster Advies. Dit cluster verleent professionele adviesdiensten op verschillende terreinen, zoals communicatie, HR, juridische zaken, bedrijfsvoering en inkoop.

Dit breng jij mee

Je bent een mens- en resultaatgerichte collega en je beschikt daarnaast over de kennis en kunde die nodig is om deze functie uit te voeren:
  • je beschikt minimaal over een hbo werk- en denkniveau;
  • je bent in het bezit van Nevi 1 en 2 (of studerend) diploma of een daaraan gelijkwaardige inkoopopleiding;
  • je hebt ruime kennis en ervaring van aanbestedingsprocedures en wet- en regelgeving en ziet het als een uitdaging de inkoopfunctie van de gemeente verder te ontwikkelen en te professionaliseren;
  • je hebt ervaring en affiniteit met inkoop Je hebt aantoonbaar ervaring met het werken in een complexe en politiek-bestuurlijke omgeving;
  • je hebt een praktische, flexibele en doelgerichte instelling;
  • je hebt een tactvolle, overtuigende stijl van adviseren;
  • je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden waarbij resultaat- en servicegericht centraal staan;
  • je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken;
  • je kunt goed prioriteiten stellen en je kunt bedrijfsprocessen overzien.

Dit bieden wij

  • ruimte voor groei en ontwikkeling;
  • een salaris van maximaal € 5.621,- (schaal 10A) bruto per maand bij een fulltime dienstverband;
  • goede arbeidsvoorwaarden volgens de cao Gemeenten waaronder een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% vrij te besteden aan extra inkomen, verlof of studie;
  • deelname aan de pensioenregeling van het ABP;
  • een reiskostenvergoeding woon-werk van € 0,23 per kilometer;
  • variabele werktijden onafhankelijk van plaats en tijd, dus ook mogelijkheden om thuis te werken. De vergoeding voor thuiswerken bedraagt € 3,- per dag;
  • onze organisatie kent een ruime verlofregeling en het IKB biedt je de mogelijkheid om ruim 5 weken bij te kopen;
  • een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar; deze kan na 1 jaar omgezet worden in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.

Wil je meer weten?

Heb je nog vragen over de functie of de afdeling dan kun je contact opnemen met Petra Boekhout, teamleider Bedrijfsvoering, Informatie & Control via 06 - 48 13 46 48 of Karin Bliekendaal, adviseur Inkoop via 06 - 18 51 95 70.

Heb je vragen over de procedure? Neem dan contact op Gabe of Sanne van het team recruitment via

Herken jij jezelf in bovenstaande vacature en is jouw interesse gewekt? Solliciteer dan snel!

Stuur je CV en motivatie (bij voorkeur in pdf) via de button “solliciteren”.
Voor deze functie vragen wij een recente Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).
Een assessment maakt deel uit van de selectieprocedure.

Ga jij het óók maken in de Noordoostpolder?

Pioniers hebben hier van water, land gemaakt, 80 jaar geleden. Avonturiers brachten dit gebied tot leven. Mensen zoals jij ontdekken dagelijks hun toekomstige werkplek hier.

HALLO, wij zijn gemeente Noordoostpolder. Bij ons werken is niet voor iedereen. Doe jij je werk met Hartstocht, ga jij het Avontuur niet uit de weg, ben je Leergierig, heb je het Lef om het anders te doen én Ontmoet je graag collega’s, inwoners en ondernemers?

Je krijgt hier de ruimte om je persoonlijk en in je werk te ontwikkelen. Om te groeien. Je werkt samen met professionals en kan pionieren. We doen hier de juiste dingen; dat doen we open en transparant. En we nemen de verantwoordelijkheid voor onze beslissingen. Het is mooi om dicht op de samenleving te mogen werken.

We hebben het hier goed voor elkaar!
meer...

Terug - Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Carriere.nu
Meer Inkoop adviseur vacatures

Gerelateerde vacatures aan Inkoop adviseur

Allround juridisch adviseur

Maandag - Lelystad
Over de functieBinnen deze opdracht ben je samen met het cluster juridisch advies verantwoordelijk voor de algemene juridische advisering aan de organisatie vooral bij grote, complexe en/of politiek gevoelige dossiers,
- Volledige vacature bekijken

Allround juridisch adviseur

Maandag - Lelystad
Over de functieBinnen deze opdracht ben je samen met het cluster juridisch advies verantwoordelijk voor de algemene juridische advisering aan de organisatie vooral bij grote, complexe en/of politiek gevoelige dossiers,
- Volledige vacature bekijken

Allround juridisch adviseur

Maandag - Lelystad
Over de functieBinnen deze opdracht ben je samen met het cluster juridisch advies verantwoordelijk voor de algemene juridische advisering aan de organisatie vooral bij grote, complexe en/of politiek gevoelige dossiers,
- Volledige vacature bekijken

Hr-adviseur

Dienst Justitiële Inrichtingen - Lelystad
HR-ADVISEURBij de penitentiaire inrichting Lelystad werkt een team van professionals samen om een veilige omgeving te creëren voor zowel medewerkers als gedetineerden. Wij zoeken een enthousiaste en gedreven HR-adviseur om
- Volledige vacature bekijken