Inloggen - Registreer  

Technisch administratief medewerker

Flexible+ - Harderwijk
Waar je komt te werken is de afdeling beheer & assurantie. Samen met jouw collega’s ben je verantwoordelijk voor storingen, na-aansluitingen en kabelschades op het glasvezelnetwerk. In jouw rol focus jij je op de
- Volledige vacature bekijken

Terug

Administratief medewerker Beheer afdeling NOC

Circet Benelux - Veenendaal - 09-04-2024 Naar vacature  

Functieomschrijving

Als Administratief medewerker Beheer
  • Wil je actief bijdragen om onze afdeling Beheer naar een hoger niveau te brengen;
  • Vind jij het leuk om de afdeling administratief te ondersteunen;
  • Ben je breed inzetbaar en heb je ervaring met het officepakket en of met CRM-pakketten;
  • Weet jij als een echte teamspeler samen met de rest van de collega’s de controle te behouden

Dit ga je doen:
Onze afdeling Service & Beheer is verantwoordelijk voor het beheer van aangelegde glasvezelnetwerken. Hieronder vallen onder meer storingen en na-aansluitingen.

  • Als administratief medewerker Beheer ben je verantwoordelijk voor het verwerken van de dagelijkse invoer van binnenkomende storingen en na-aansluitingen. Deze komen zowel via portalen van onze beheerklanten binnen als via de mail.
  • Jij zorgt ervoor dat meldingen en aanvragen zo snel mogelijk verwerkt worden in onze eigen systemen, zodat deze door kunnen lopen naar de desbetreffende afdelingen voor verdere afhandeling.
  • Verder neem je binnenkomende telefoontjes aan en sta je de klant te woord, of zorg je ervoor dat de klant door de juiste persoon te woord wordt gestaan.
Jouw taken en verantwoordelijkheden:
  • Proactief handelen in een rol die ertoe doet;
  • Verwerken van diverse gegevens in het systeem;
  • Assisteren bij het maken van de rapportages;
  • Dagelijks contact met collega’s en klanten,

Vereisten


Wij bieden:
  • Een toffe functie in een groeiende en succesvolle organisatie.
  • Veel vrijheid en verantwoordelijkheid.
  • Goede (secundaire) arbeidsvoorwaarden zoals een goed pensioen.
  • Veel (en flexibele aan- en verkoop) vakantiedagen.

De ideale kandidaat:
  • Is communicatief vaardig en niet bang om de telefoon te pakken en te bellen
  • Heeft ervaring in soortgelijke functies.
  • Heeft affiniteit met techniek (pre).
  • Ervaring met administratieve systemen.
  • Is ook communicatief vaardig, zowel in schrift.
  • Is oplossingsgericht, stressbestendig en flexibel.
Voldoe je nog niet aan alle functie-eisen? Niet getreurd! Wij geven medewerkers graag begeleiding en vrijheid om te leren. Enthousiasme voor ons bedrijf, de functie en de telecombranche vinden we belangrijker.

Enthousiast

geworden na het lezen van deze uitdaging?

Solliciteer

via de solliciteer button. Heb je toch nog vragen? Geen probleem; bel, Whatsapp of mail met onze recruiter Marcel van Rijn 06-47 10 31 15 of
meer...

Terug Naar vacature

Meer vacatures van Circet Benelux
Meer Administratief medewerker Beheer afdeling NOC vacatures

Gerelateerde vacatures aan Administratief medewerker Beheer afdeling NOC

Technisch administratief medewerker

FlexiblePlus MKB - Harderwijk
Waar je komt te werken is de afdeling beheer & assurantie. Samen met jouw collega’s ben je verantwoordelijk voor storingen, na-aansluitingen en kabelschades op het glasvezelnetwerk. In jouw rol focus jij je op de
- Volledige vacature bekijken

Administratief medewerker

van nes + plaisier - Zeewolde
Als administratief medewerker kom je te werken op de afdeling commercie waar jij ondersteuning biedt tijdens het verkoopproces. Je werkt als administratief medewerker 40 uur per week waarvan 1x per 4 weken op zaterdag. Het
- Volledige vacature bekijken

Administratief medewerker

van nes + plaisier - Zeewolde
Als administratief medewerker kom je te werken op de afdeling commercie waar jij ondersteuning biedt tijdens het verkoopproces. Je werkt als administratief medewerker 40 uur per week waarvan 1x per 4 weken op zaterdag. Het
- Volledige vacature bekijken

Administratief medewerker

van nes + plaisier - Zeewolde
Als administratief medewerker kom je te werken op de afdeling commercie waar jij ondersteuning biedt tijdens het verkoopproces. Je werkt als administratief medewerker 40 uur per week waarvan 1x per 4 weken op zaterdag. Het
- Volledige vacature bekijken